Personal Training

Personal Training is de meest efficiënte manier om je fysieke of sportieve doelen te behalen.Wij gaan bij het maken van het trainingsschema altijd uit van jouw fysieke mogelijkheden. Hierdoor krijg je een op maat gemaakt schema met persoonlijke begeleiding.

Personal training is geschikt voor iedereen, ongeacht leeftijd of doelen. Voorbeelden van doellen kunnen zijn: gewichtmanagement (afvallen, aankomen of juist zo houden), revalidatie en herstel, zwangerschapstraining (post en tijdens). Maar ook op sportief vlak als bijvoorbeeld: 5 / 10/ 42 km hardlopen, Nijmegen vierdaagse, Atletic personal training (golf, tennis...) of snelheid en behendigheid (voetbal, hockey). 

Set Your GOAL!

WERKWIJZE

Tijdens het introductiegesprek bespreken we aan welke doelstelling we gaan werken, hoeveel tijd er voor nodig is, wat de eventuele blessures en/of beperkingen zijn. Gedurende de eerste training bekijken we hoe de oefeningen gaan, doen we een kracht- en conditie meting. Ook bekijken we samen of er een klik is tussen jou en de trainer. Uiteraard worden alle lichaamswaardes als: lengte, leeftijd, gewicht, vet %, vocht % en spiermassa gemeten en bijgehouden. Zelf hou je via myfitnesspal je voedingsdagboek bij waarin naast eten ook het ingenomen vocht bijgehouden wordt. Hierop krijg je weekelijks feedback van onze voedingskundige. 

Ja, ik wil meer info